Jak jeździłem na oponkach Bridgestone RE50A, było twardo, głośniej niż na obecnych Michelin Pilot, ale trakcja na suchym i mokrym była więcej niż zadowalająca i jak komuś zależy głównie na trakcji to chyba każda oponka Bridgestone ( pomijając model Turanza ) będzie świetnym wyborem.
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez mirek_p11każda oponka Bridgestone ( pomijając model Turanza ) będzie świetnym wyborem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81Zamieszczone przez VoitNie mają
[ Dodano: Sro 26 Lut, 14 08:12 ]
Panowie a co sądzicie o Goodyear Efficientgrip Performance 205/55R16 91 V - na etykiecie :wink: parametry OKZamieszczone przez gusiak11Zamieszczone przez yunior81Goodyear Efficientgrip Performance 205/55R16 91 V
Nie przekreślałbym opony z wyłącznie powodu braku rantu.
Goodyear Efficientgrip mają rant, ale czy nowa wersja go posiada nie wiem.
Na tych oponach jeździłem przez ostatnie pięć lat. Dobre, bardzo ciche i komfortowe opony.
Na brak przyczepności nie narzekałem, no ale ja jeżdżę po emerycku, pontoniastą Octavią, a na Zakopiance to w ogóle pcham samochód przez zakręty śmierci, więc co ja tam mogę wiedzieć...
Faktycznie, pierwsze oznaki zużycia widać po 25-30 tysiącach, drobniejsze i płytsze nacięcia bieżnika zaczynają zanikać.
Po pięciu latach jest to już dość wyraźnie widoczne, choć do markera pozostaje jeszcze ze 3-4 mm gumy.
Powtarzam, piszę o starszej wersji Goodyear Efficientgrip.
Mówią, że te opony mają tendencję do ząbkowania, u mnie tego za bardzo nie stwierdziłem.
Opony wymieniam, bo trochę niepokoi mnie sposób ich zużywania - bieżnik jest jeszcze głęboki, ale z roku na rok coraz uboższy.
No i pięć lat dla opony wystarczy.
Przebiegi roczne to ok 15 000 km, ale jak już pisałem wcześniej - to głównie pchanie samochodu po Zakopiance.
:lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VoitNie przekreślałbym opony z wyłącznie powodu braku rantu.
Zamieszczone przez Voitpierwsze oznaki zużycia widać po 25-30 tysiącach, drobniejsze i płytsze nacięcia bieżnika zaczynają zanikać
Z tym piskaniem to miałem na myśli ze przy ostrzejszym traktowaniu gazu i hamulca trochę popiskują, czego nie zauważyłem w Uni Rain Sport 2, ale w żadnym wypadku nie dają kierowcy powodów do obaw, może trochę kucają na mokrej ale to nie krój bieżnika URS 2
ale ja też zakopianki nie pokonywałem jak "Pikes Peak"
Komentarz
-
-
gusiak11, to faktycznie na początku trochę trudno ocenić, bo wytarcie bieżnika zaczyna być widoczne dopiero, jak porównasz swoją oponę z nową.
Po pierwszym sezonie jeszcze tego nie było widać (lub nie zwróciłem na to uwagi), ale po drugim sezonie już było widać, że czegoś zaczyna brakować.
Bieżnik opony nie jest nacięty tak samo głęboko w każdym miejscu, co powoduje, że z czasem zanika. Po pięciu sezonach rowki na oponie przypominają tylko w zarysie to co było na nowej.
Ale pomimo to, ciągle jeszcze jest dość głęboko...
Zrobiłbym zdjęcie, ale koła letnie mam w garażu u rodziców, teraz ciężko się do nich dostać.
Komentarz
-
-
wg logicznej analizy i pozycjonowania bridgestone re002 jest jeszcze bardziej usportowiona
po pierwsze ma treadwer 220 gdy s001 ma 280 . czyli re002 bardziej sie sciera czyli lepiej trzyma.
dalej zama firma BS stwierdza ze s001 jest bardziej na kazde warunki a re002 jest bardziej nastawiona na sucha nawierzchnie, choc na mokrym tez trzyma zacnie
s001 trzymaja lepiej niz re050 bo sa nastepca re050 ( wg firmy BS)
Komentarz
-
-
Koledzy zwracam się z prośbą o polecenie opon letnich.
Rocznie robię coś w okolicach 7-8 tyś km, głównie jazda po Warszawie czasem dłuższa trasa.
Raczej nie szaleje z powodu mułowatości silnika.
Cena max za 4 sztuki to 1k zł. Rozmiar oponek 195/65 R15
Samochód Octavia I 1.6 102 KM :diabelski_usmiech
Do tej pory jeździłem na Firestonach
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
mysle ze jak maja byc to opony na dluzej z racji niskiego przebiegu to nie ma co az tak ciłac d o700 jak pisze kolega wyzej
za 800 masz opony z pierwszej ligi z wszystkich testow (nie tylko nieszczesny adac) i opini uzytkownikow
Continental Contiecocontact 5 195/65R15 91H
Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H
nokian line 91H
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemswg logicznej analizy i pozycjonowania bridgestone re002 jest jeszcze bardziej usportowiona
po pierwsze ma treadwer 220 gdy s001 ma 280 . czyli re002 bardziej sie sciera czyli lepiej trzyma.
dalej zama firma BS stwierdza ze s001 jest bardziej na kazde warunki a re002 jest bardziej nastawiona na sucha nawierzchnie, choc na mokrym tez trzyma zacnie
s001 trzymaja lepiej niz re050 bo sa nastepca re050 ( wg firmy BS)
Jak rozumiem xtreme jesteś z re002 zadowolony? Masz w nich wzmocnione ścianki?
U mnie są twardsze amorki (koni sport) i poprzednie Rainsporty2 za szybko się poddawały.
Komentarz
-
-
Ja też na pierwszym miejscu uplasowałbym Opony Dunlop. Jeżdżę na nich od lat i nigdy mnie nie zawiodły.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AntZamieszczone przez xtremesystemswg logicznej analizy i pozycjonowania bridgestone re002 jest jeszcze bardziej usportowiona
po pierwsze ma treadwer 220 gdy s001 ma 280 . czyli re002 bardziej sie sciera czyli lepiej trzyma.
dalej zama firma BS stwierdza ze s001 jest bardziej na kazde warunki a re002 jest bardziej nastawiona na sucha nawierzchnie, choc na mokrym tez trzyma zacnie
s001 trzymaja lepiej niz re050 bo sa nastepca re050 ( wg firmy BS)
Jak rozumiem xtreme jesteś z re002 zadowolony? Masz w nich wzmocnione ścianki?
U mnie są twardsze amorki (koni sport) i poprzednie Rainsporty2 za szybko się poddawały.
Komentarz
-
Komentarz